zavřít

MENU

O vaření

ZPĚT NA O vaření

Katastrofy nejen v kuchyni

Větší či menší „katastrofy“ se dějí všude kolem nás. Dost často bývá, že ne vše je tak špatné, jak na první pohled vypadá.

Zde je pár rad, jak se s některými nepříjemnými záležitostmi vypořádat.

  • Jak na skvrny od ovoce?95

    Katastrofy nejen v kuchyni

    Skvrny od ovoce vyčistíte čpavkem nebo slabým roztokem sody. Skvrnu můžete také posypat solí a nechat ve vodě několik hodin působit. Další možností, zejména na staré a zaschlé skvrny, je líh.

    Byla pro vás rada užitečná? ANO NE
  • Aby sklenice při mytí nepraskaly32

    Katastrofy nejen v kuchyni

    Když myjete sklenice v horké vodě, vždy je do vody ponořte nejdříve horním okrajem, aby vám nepraskly.

    Byla pro vás rada užitečná? ANO NE
  • Dodejte zpět lesk nábytku!44

    Katastrofy nejen v kuchyni

    Povrch lakovaných kousků nábytku časem ztratí svůj lesk. Existuje ale spolehlivý prostředek, který lesk opět oživí. Smíchejte půllitr piva s troškou citrónové šťávy a tímto roztokem potřete povrch nábytku. Nakonec měkkým hadříkem vyleštěte. Nábytek se bude opět lesknout jako nový.

    Byla pro vás rada užitečná? ANO NE
  • Dřevo pokapané tukem?13

    Katastrofy nejen v kuchyni

    Dřevo pokapané horkým tukem nebo omastkem zachráníte solí. Místo posypejte a sůl tuk vsákne místo dřeva.

    Byla pro vás rada užitečná? ANO NE
  • Jak na kávové skvrny?-11

    Katastrofy nejen v kuchyni

    Kávovou skvrnu hned namočte do vody a oděv ihned přeperte. Můžete také použít citrónovou šťávu.

    Byla pro vás rada užitečná? ANO NE
  • Jak na kávové usazeniny?28

    Katastrofy nejen v kuchyni

    Kávové nebo čajové usazeniny vyčistíte mokrým hadříkem a troškou jedlé sody.

    Byla pro vás rada užitečná? ANO NE
ZOBRAZIT DALŠÍ RADY
  • PRODUKTY

  • RECEPTY

  • AKTUALITY

  • KONTAKTY

Naše webové stránky vloží soubory cookie do vašeho prohlížeče nebo zařízení, pokud máte tuto funkci v nastavení prohlížeče aktivovanou.
Tyto soubory cookie používáme ke zlepšení funkčnosti těchto webových stránek, analýzám a pro zájmově orientovanou reklamu.

PŘEČTĚTE SI VÍCE ZAVŘÍT