Setkání se zástupci médií opět proběhlo na střeše Černé růže v centru Prahy, tentokrát za velmi příjemného počasí (loni byla ukrutná zima). Na 23 novinářů se seznámilo s grilovacími radami a vychytávkami Ivana Vodochodského, který jim posléze připravil dvě delikátní dobroty z vlastní kuchyně. Součástí akce bylo také představení čtyř gorilovacích novinek na krkovičku, kuře, steak a zeleninu.
„Nikde v Evropě není grilovaní tak populární jako v Česku. Od letošního roku se ale s Vitanou negriluje, ale goriluje. Tato slovní hříčka vychází z milého dětského přeřeknutí, které vyjadřuje pohodu spojenou se společným gurmánským zážitkem v kruhu rodiny či přátel. Maskotem je tedy samozřejmě vždy dobře naladěný pan Gorila,“ vysvětluje Alice Feixová z oddělení marketingu.
„Nikde v Evropě není grilovaní tak populární jako v Česku. Od letošního roku se ale s Vitanou negriluje, ale goriluje. Tato slovní hříčka vychází z milého dětského přeřeknutí, které vyjadřuje pohodu spojenou se společným gurmánským zážitkem v kruhu rodiny či přátel. Maskotem je tedy samozřejmě vždy dobře naladěný pan Gorila,“ vysvětluje Alice Feixová z oddělení marketingu.