„Důvěra spotřebitelů je naprosto zásadní pro úspěšné působení na trhu. Proto nás všechny ohromně těší, že průzkum renomované agentury Nielsen vyšel v náš prospěch a značka Vitana je nejvíce důvěryhodnou pro většinu spotřebitelů našeho koření,“ hodnotí úspěšný výsledek ředitel marketingu Michal Panocha.



Budování důvěry je dlouhodobý a složitý proces, který je ještě důležitější v této nelehké „koronavirové“ době. Spotřebitelé, kteří věří kvalitě výrobků své oblíbené značky, jsou ochotni ji podpořit i v těžších časech. To je z marketingového hlediska to nejcennější, čeho lze dosáhnout.



Za kvalitu rádi připlatíme


Z dlouhodobého průzkumu také vyplývá, že až třetina lidí bude ochotna připlatit si za nezávisle oceněný produkt či službu. „Tuto skupinu tvoří zejména ženy střední generace. Ženy a senioři také častěji deklarují, že oceněnému produktu dají přednost při svém nákupu,“ říká Lukáš Matějka z pořádající společnosti Atoz Marketing Services.



V programu Nejdůvěryhodnější značka letos hlasoval reprezentativní vzorek 4.000 českých spotřebitelů prostřednictvím on-line dotazníků. Jedná se o nejrozsáhlejší nezávislou anketu zaměřenou na spotřebitelskou důvěru u nás.