Skvělou zprávou je vítězství Vitany v kategoriích koření (83 % spotřebitelské důvěry) a bujóny/dehydratované potraviny (87 %). Celý program zorganizovala společnost ATOZ Group, průzkum i prodejní data zajistila agentura Nielsen Czech Republic (reprezentativní vzorek 4.000 spotřebitelů).
Nejdůvěryhodnější značka roku 2015
V listopadu 2015 byly slavnostně vyhlášeny výsledky nového programu Nejdůvěryhodnější značka roku 2015 v České republice.
Související aktuality
-
Ostatní 11. 08. 2024
Jak na etiketu při grilování? Vitana nabízí pohled na naše zvyklosti.
Letošní letní kampaň Vitany se nese ve znamení etikety grilování. Češi totiž patří k jeho milovníkům - alespoň jednou za týden si ho dopřeje 60 % lidí. Jaká pravidla ale během grilování máme dodržovat? Kdy je nejlepší potvrdit pozvánku? Nejen na to odpovídá Desatero správné grilovačky pro hosty i hostitele.
Přečíst článek Přečíst článek -
Produkty 27. 11. 2023
Vitana znovu obhájila post nejdůvěryhodnější značky v kategorii koření!
V devátém ročníku nezávislé spotřebitelské ankety o Nejdůvěryhodnější značku roku 2023 v kategorii koření počtvrté v řadě zvítězila Vitana.
Přečíst článek Přečíst článek -
Soutěže 01. 11. 2023
Soutěž Upeč si svou Vánoční výhru
Soutěžte s námi v prodejnách Globus o dárkovou v hodnotě 10 000 Kč nebo praktickou nákupní tašku.
Přečíst článek Přečíst článek