Ve čtvrtek 19. května byly vyhlášeny výsledky programu “Volba spotřebitelů 2016 – Nejlepší novinka“ organizovaného společností Atoz Marketing Services (čtyři tisíce respondentů). Vitana zde ovládla nejen svou silnou kategorii dehydratovaných potravin (Farmářské polévky), ale také kategorii speciální výživy (bezlepkové výrobky) a ochucovadel (majonéza a tatarská omáčka).
U spotřebitelů zvítězily tři vitanské novinky
Titul “Volba spotřebitelů 2016 – Nejlepší novinka“ získaly naše Farmářské polévky, bezlepková řada, majonéza a tatarská omáčka.
Související aktuality
-
Ostatní 12. 08. 2024
Jak na etiketu při grilování? Vitana nabízí pohled na naše zvyklosti.
Letošní letní kampaň Vitany se nese ve znamení etikety grilování. Češi totiž patří k jeho milovníkům - alespoň jednou za týden si ho dopřeje 60 % lidí. Jaká pravidla ale během grilování máme dodržovat? Kdy je nejlepší potvrdit pozvánku? Nejen na to odpovídá Desatero správné grilovačky pro hosty i hostitele.
Přečíst článek Přečíst článek -
Produkty 27. 11. 2023
Vitana znovu obhájila post nejdůvěryhodnější značky v kategorii koření!
V devátém ročníku nezávislé spotřebitelské ankety o Nejdůvěryhodnější značku roku 2023 v kategorii koření počtvrté v řadě zvítězila Vitana.
Přečíst článek Přečíst článek -
Soutěže 01. 11. 2023
Soutěž Upeč si svou Vánoční výhru
Soutěžte s námi v prodejnách Globus o dárkovou v hodnotě 10 000 Kč nebo praktickou nákupní tašku.
Přečíst článek Přečíst článek