Reprezentativní vzorek 4000 spotřebitelů ji zvolil jako vítěze v kategorii koření (nové uzavíratelné obaly) a v kategorii cukr a sladidla (ochucené cukry – vanilkový, s mandlovou a rumovou příchutí).
„U nových obalů koření jsme spotřebitelkám splnili jejich velký sen – mít sáček, který bude možné zavírat. Vědí, že koření po otevření sáčku rychle ztrácí chuť i aroma. Skladování koření prostě hodně řeší. Zavírací sáček je výhoda, kterou oceňují a v tuto chvíli ji nikdo jiný nenabízí. Na výběru zavírání jsme si dali záležet, proto jsme se rozhodli pro tzv. suchý zip, speciálně vyvinutý pro sypké výrobky. Vylepšili jsme i samotný materiál sáčku, který je mnohem pevnější, méně se mačká a je opatřen laserovým násekem, takže jde krásně rovně otevřít,“ vysvětluje změny u obalů koření Alice Feixová z marketingového oddělení.
„U nových obalů koření jsme spotřebitelkám splnili jejich velký sen – mít sáček, který bude možné zavírat. Vědí, že koření po otevření sáčku rychle ztrácí chuť i aroma. Skladování koření prostě hodně řeší. Zavírací sáček je výhoda, kterou oceňují a v tuto chvíli ji nikdo jiný nenabízí. Na výběru zavírání jsme si dali záležet, proto jsme se rozhodli pro tzv. suchý zip, speciálně vyvinutý pro sypké výrobky. Vylepšili jsme i samotný materiál sáčku, který je mnohem pevnější, méně se mačká a je opatřen laserovým násekem, takže jde krásně rovně otevřít,“ vysvětluje změny u obalů koření Alice Feixová z marketingového oddělení.