„Máme velkou radost a děkujeme jak spotřebitelům, díky jejichž názoru jsme toto ocenění získali, tak všem kolegům, kteří se na úspěchu a důvěryhodnosti našeho koření svou každodenní prací podílejí," říká marketingová manažerka Michaela Plecitá, která má kategorii koření na starosti, a dodává: „Naše koření je pro spotřebitele zárukou prvotřídní kvality i skvělé chuti, a přesně o to se trvale snažíme.“
V programu Nejdůvěryhodnější značka letos hlasoval reprezentativní vzorek 4.000 českých spotřebitelů. Hodnotili přibližně devět set značek v devadesáti kategoriích z nejrůznějších oblastí, jako jsou rychloobrátkové a spotřební zboží, automotive, lékárenské produkty, obchodníci, stavebniny, služby a instituce. Anketa byla realizována v rámci programu Důvěryhodné značky ve spolupráci s výzkumnou agenturou NIQ.
Na slavnostním galavečeru v České národní bance v Praze ocenění jménem naší společnosti převzala produktová manažerka z oddělení marketingu Veronika Tichá.