Změna designu u pyramidek

Pyramidky koření mají od září modernější obaly, které zvýrazňují název výrobku a obsah koření.

Změna designu u pyramidek

Od roku 2012 urazily Pyramidky značný kus cesty. Sedm uzavřených pevných sáčků s vyváženými směsmi koření se prodávalo v papírových krabičkách a jejich úspěšný vstup na trh posléze potvrdily tituly Nejlepší novinka roku 2013 a Obal roku 2013. Po třech letech rozhodly požadavky spotřebitelů o jejich přebalení do praktických sáčků a snížení počtu pyramidových sáčků na čtyři.

Poslední změnou je použití pevnějších sáčků s designem, který odpovídá nejnovějším obalovým trendům. Hlavní výhody Pyramidek, to znamená žádné „lovení“ kuliček koření z jídla nebo drinku a skvěle vyvážená kombinace koření, samozřejmě zůstávají zachovány.   

Související aktuality