Bez důvěry spotřebitelů prostě nejde být úspěšný na trhu. Proto je pro nás skvělou zprávou, že oblibu našeho kvalitního koření potvrdila také nejrozsáhlejší nezávislá anketa zaměřená na spotřebitelskou důvěru v České republice.
„Důvěra ke značce hraje při rozhodování o nákupu naprosto zásadní roli. Spotřebitelé si totiž své nákupy stále více plánují a promýšlejí,“ odhaluje hlavní zjištění ankety Lukáš Matějka z pořádající společnosti Atoz Marketing Services.
Záruka kvality
„V současné době zdražování všichni pečlivě zvažují, co dají do košíku. Naše koření VITANA je zárukou, že všem bude chutnat a čas a peníze investované do přípravy doma vařeného jídla se vyplatí. Důvěra spotřebitelů v těžkých časech je pro nás to nejcennější, čeho můžeme dosáhnout,“ říká Magdalena Šodorová z oddělení marketingu, která převzala ocenění za naši společnost.
V programu Nejdůvěryhodnější značka letos hlasoval reprezentativní vzorek 4.000 českých spotřebitelů prostřednictvím on-line dotazníků. Respondenti hodnotili přibližně sedm set značek v osmdesáti kategoriích z nejrůznějších oblastí, jako jsou potraviny, drogerie a mnoho dalších.
„Důvěra ke značce hraje při rozhodování o nákupu naprosto zásadní roli. Spotřebitelé si totiž své nákupy stále více plánují a promýšlejí,“ odhaluje hlavní zjištění ankety Lukáš Matějka z pořádající společnosti Atoz Marketing Services.
Záruka kvality
„V současné době zdražování všichni pečlivě zvažují, co dají do košíku. Naše koření VITANA je zárukou, že všem bude chutnat a čas a peníze investované do přípravy doma vařeného jídla se vyplatí. Důvěra spotřebitelů v těžkých časech je pro nás to nejcennější, čeho můžeme dosáhnout,“ říká Magdalena Šodorová z oddělení marketingu, která převzala ocenění za naši společnost.
V programu Nejdůvěryhodnější značka letos hlasoval reprezentativní vzorek 4.000 českých spotřebitelů prostřednictvím on-line dotazníků. Respondenti hodnotili přibližně sedm set značek v osmdesáti kategoriích z nejrůznějších oblastí, jako jsou potraviny, drogerie a mnoho dalších.